poniedziałek, 29 grudnia 2014

Małe podsumowanie 2014 . . .

   No i kolejny rok się kończy, jak zwykle był za krótki - czas zdecydowanie za szybko mi leci, jedyne co się wydłuża to oczekiwanie na kolejne wyjazd!


   Prowadzenie bloga, odwiedzanie kolejnych hoteli, wszelkie wyjazdy i wypady do restauracji to tylko dodatek ( jak na razie mam nadzieję :). Ponieważ pracuję na pełen etat to na moje wojaże mam tylko 26 dni urlopu, które już w sposób perfekcyjny łączę z długimi weekendami i często nawet kilka dni przechodzi na następny rok! Plusem mojej pracy zawodowej jest fakt, że muszę być na bieżąco z wszelkimi nowościami hotelowymi, promocjami, rabatami w serwisach rezerwacyjnych oraz aktywnie śledzę FP hoteli na Facebook'u a co za tym idzie zdarza mi się czasem wygrać coś ciekawego co łączy się z kolejnym wyjazdem.

Portugalia
2014 przedstawiał się następująco:
Berlin
W połowie roku postanowiłam, że na blogu pojawiać się będą również recenzje restauracji, które odwiedzam:

   W 2014 ruszył również FP bloga na Facebook'u, które dzielnie aczkolwiek powoli zbiera fanów, jeśli ktoś jeszcze nie polajkował to zapraszam ----> HoTell Me More!

Od listopada działa również portal dla Pań kobietowo.pl gdzie co dwa tygodnie pojawia się mój artykuł.

Podsumowując - jestem zadowolona, ale mam nadzieję, że w 2015 dużo się zmieni i następne podsumowanie będzie o wiele dłuższe :)

Wszystkim, którzy poświęcają czas na czytanie moich postów bardzo dziękuję, bo gdyby nie Wy to nie miało by to wszystko sensu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz