niedziela, 14 grudnia 2014

Hotele, które odwiedziłam - Pałac Mierzęcin

   We wrześniu pojawiła się bardzo ciekawa promocja Hoteli Historycznych oraz witamin Centrum. Polegała ona na tym, że osoby, które zakupią promocyjne opakowanie tabletek, będą mogły skorzystać z DARMOWEGO pobytu w jednym z urokliwych pałaców w Polsce.

 

   Opcja świetna, więc od razu zapoznałam się z listą hoteli i praktycznie od razu zdecydowałam się na Pałac Mierzęcin, ze względu na lokalizację oraz fakt, że od dawna chciałam tam pojechać. Witaminy zakupiłam na allegro ponieważ w aptece kosztowały około 150zł ( na allegro 100zł ) - zamówiłam dwa opakowania, czyli należały mi się dwie darmowe doby :)

   Pałac Mierzęcin ma bardzo ciekawą historię, której opis znajdziecie TUTAJ, a dodatkowo na licznych starych fotografiach rozmieszczonych w Pałacu. Cały kompleks leży w zielonym parku i w jego skład wchodzi Pałac, Folwark z zapleczem SPA, Oficyna, Restauracja, stary cmentarz oraz dużo terenów pozwalających aktywnie wypocząć.
   Zarezerwowałam ostatecznie dwa pokoje na jedną dobę ponieważ zabraliśmy znajomych. My wybraliśmy pokój w Pałacu, natomiast znajomi zameldowali się w Folwarku ze względu na pobyt z psem. Do jechaliśmy na miejsce około godziny 16.00, przy bramie zostaliśmy pokierowani najpierw do Pałacu gdzie znajduje się recepcja. Meldunek odbył się bez większych problemów, jednakże nie podobał mi się pewna rzecz. Na stronie hotelu jest napisane, że goście hotelowi mogą korzystać z basenu bez żadnych dodatkowych opłat, na miejscu jednak okazało się, że jako osoba z promocji Centrum nie jestem traktowana jak gość hotelowy - mimo, że korzystam z pokoju, jestem zameldowana, jem śniadanie to basen mi się nie należy - oczywiście nie miałam zamiaru kłócić się o 15zł jakie płaci się za korzystanie z basenu ( mimo, że przy 5 osobach to już jest większa kwota ) - do tej pory nie rozumiem faktu, że nie jestem traktowana jako gość hotelowy mimo, że jednak nim jestem ;/
   Nie ukrywam, że popsuło mi to trochę humor na początku, ale trudno zakodowałam, przyjęłam do wiadomości i udałam się do naszego pokoju, który znajdował się na drugim piętrze.

   Pokój był bardzo duży z dwoma łóżkami ( w Pałacu nie ma ponoś łóżek małżeńskich ), kanapą stołem, płaskim telewizorem oraz łazienką - ta niestety bardzo zwykła, sam pokój typowo pałacowy w neutralnych kolorach oraz w drewnie - zdecydowanie wolę pokoje w nowoczesnym designie, ale oczywiście wiem, że pałac to pałac :) Pokoje w folwarku, gdzie zatrzymali się nasi znajomi decydowanie w gorszym standardzie - dałabym może 2* - brak lustra w pokoju, w łazience brak szafki przy umywalce, co dla kobiety, która chce zrobić makijaż jest dość kłopotliwe.

   Śniadanie zdecydowanie na plus, najlepsza jajecznica jaką miałam okazję jeść w hotelu, wędliny i sery bardzo dobrej jakości, świeże owoce, wędzone ryby, dobra kawa i słodkie racuchy.

   Pewnie wyczuwacie, że nazbyt się nie zachwycam tą częścią, a to dlatego, że biorąc pod uwagę ceny standardowe za pokoje są moim zdaniem olbrzymie! Folwark ( ten który moim zdaniem jest 2*)  300zł za pokój, pałacowe pokoje około 400zł. Nie były by to wygórowane ceny, gdyby nie fakt, że w całym kompleksie czuć trochę komuną: w folwarku ciasne pokoje, brak płaskiego telewizora, w pałacu na środku korytarza stoi deska do prasowania - a czy problemem by było gdyby housekeeping ją przyniósł? Pracownicy, którzy jak tylko mogą dają odczuć, że się przyjechało z promocji i że nie powinno się mieć prawa głosu - podobne opinie można znaleźć np. na Tripadvisor od gości, którzy wykupili pobyt poprzez Groupon - skoro tacy goście są gorzej traktowani to po co Pałac w ogóle się bawi w takie promocje?

Oczywiście są też plusy i to całkiem sporo!

Otoczenie, miejsce na spacery, jazdę konną i inne aktywności zarówno dla dzieci jak i dorosłych
Restauracja Destylarnia - której poświęcę oddzielny post
Grape SPA. które również opiszę niebawem.

Podsumowując:

Ja tam raczej nie wrócę, chyba że do samej restauracji lub SPA, ale ogólnie polecam, głównie tym którzy mogą  sobie pozwolić na wydanie większej sumy podczas krótkiego weekendu.

A teraz zdjęcia :)


pokój 2os w Pałacu





nie rozumiem i nie zrozumiem - dla mnie totalne nie porozumienie





Dodaj napis












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz