poniedziałek, 10 listopada 2014

Recenzja restauracji - Hotel Focus w Szczecinie

   Jakiś czas temu zostałam zaproszona z okazji międzynarodowego dnia kawy na pyszną kawkę i ciastko do Hotelu Focus w Szczecinie. Jako, że to moje miasto to raczej bym tam nie trafiła sama, a szkoda bo oprócz kawy i ciasta oferują również dobre jedzenie w niskich jak na restauracje hotelową cenach.


   Hotele Focus to bardzo prężnie rozwijająca się polska sieć hoteli. Na ten moment dysponuje 6 hotelami, ale w planach są już następne. TUTAJ możecie przeczytać moją relację z pobytu w hotelu Focus w Inowrocławiu, w którym miałam przyjemność być w sierpniu.

   Restauracja w hotelu nie jest duża, ale mimo to dość przestronna i bardzo jasna co w porze śniadaniowej jest wielkim plusem, ale przy okazji kolacji wolałbym jednak aby światło było ciut przytłumione co dawało by większą intymność. 

   Niedawno hotele Focus wprowadziły do swoich restauracji nowe bardzo kolorowe i ciekawe menu, które możecie obejrzeć TUTAJ. Przy okazji kawki, jako że był wieczór zdecydowaliśmy się na kolację. Zamówiliśmy filet z kaczki oraz makaron Carbonara, oba dania były bardzo smaczne i ładnie podane. Ciasto oprócz tego, że smakowało jak domowe to było też całkiem sporych rozmiarów - ja swojego kawałka nie dałam rady zjeść :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz