czwartek, 30 października 2014

Recenzja Restauracji - Sushi Mado w Szczecinie

   Korona Smakosza o której pisałam TUTAJ, na szczęście trwała 2 dni - na szczęście bo pierwsza kolacja okazała się totalnym niewypałem o czym przeczytacie TUTAJ. Drugi dzień za to był strzałem w dziesiątkę i zrekompensował mi poprzedni wieczór!


   Sushi Mado, bo tam właśnie się wybraliśmy było już nam znane wcześniej, ale dość długo tam nie byliśmy, a Korona Smakosza była idealną okazją, aby skosztować pysznego sushi i to z 50% rabatem!

   Restauracja tego dnia pękała w szwach, ale zdecydowaliśmy się, że warto poczekać 15 min na stolik i faktycznie po tym czasie mogliśmy już zamawiać. Wybraliśmy się w 3 osoby, a nasz wybór padł na największy oferowany zestaw sushi Matsu Mado oraz przystawkę ( o ile można to tak nazwać ) zupę rybną. Do picia obowiązkowo moje ulubione wino śliwkowe - kto nie próbował niech żałuje bo jest przepyszne!

   Zupa była wyśmienita, idealnie doprawiona, aromatyczna i z dużymi kawałkami delikatnej rybki. Podczas gdy my delektowaliśmy się pierwszym daniem, dwóch mistrzów pracowało nad naszym ogromnym składającym się z 48 szt zestawem sushi - wszystko przyrządzane na oczach gości i ze świeżych produktów!

   Zestaw podany został bardzo estetycznie i z dużą ilością imbiru oraz wasabi, jedyne co bym zmieniła to dodawanie wasabi do ryżu, bo miejscami było go zbyt wiele i delikatny smak ryby czasem zanikał, a po za tym nie każdy lubi wasabi więc opcja dodawania go samemu jednak bardziej mi odpowiada. 

Pałeczki nam nie straszne

Matsu Mado

Idealna na zimę zupa rybna

Wino śliwkowe najlepsze na świecie


   Korona Smakosza to nie jedyna okazja by zjeść najlepsze sushi w Szczecinie po niższej cenie. Restauracja organizuje różne promocje np. Happy Hours - rabat 50% do godziny 15.00, Happy Sushi Day - płacisz raz, a jesz ile chcesz.

Ja na pewno jeszcze tam wrócę nie raz i Was też do tego zachęcam bo zarówno potrawy jak i atmosfera panująca w restauracji to uczta dla ciała i duszy!




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz