Najczęściej są to grupy hoteli zabytkowych i o wyższej klasie, najpopularniejsze z nich to:
- Hotele Historyczne Polska
- Prestige Hotels & Resorts
- Grupa Anders
Grupa Hotele z Historią ma bardzo ładną stronę internetową oraz ciekawe hotele, jedyny problem w tym, że owa grupa składa się z dwóch obiektów.
Oczywiście zakładam, że grupa będzie się powiększać i nawiązywać umowy z nowymi hotelami, ale czy nie warto było poczekać zanim ruszyli ze stroną internetową? Czy potencjalny klient mając większy wybór nie byłby bardziej zainteresowany ofertą? I z drugiej strony. Czy hotel z którym grupa chce podpisać umowę nie byłby bardziej zainteresowany nawiązaniem współpracy widząc inne hotele wysokiej klasy wśród których miałby się znaleźć?
Moim zdaniem ciut za szybko wszystko się zadziało. Mimo wszystko życzę powodzenia i szybkiego zapełnienia strony wieloma hotelami.
Pytanie do Was: Czy uważacie, że takie grupy hoteli to dobra forma reklamy?
napewno jest to dobra forma reklamy:)
OdpowiedzUsuń