poniedziałek, 7 października 2013

Hotele, które odwiedziłam - Gaja

   Podczas ostatniego pobytu w Poznaniu uczestniczyłam w Targach. Ponieważ przyjechałam pociągiem to zależało mi na dobrej lokalizacji hotelu.


   Hotel Gaja - bo w nim się zatrzymałam, położony jest 13 min pieszo od dworca, i 50m od MTP. Wieczorem spacerkiem przeszłam na Stary Rynek - zajęło mi to około 25min.

   Hotel ulokowany jest na cichej uliczce przy Starym Zoo z ładnym widokiem z okna. Posiada parking monitorowany płatny lub miejski darmowy przy hotelu.

   Hotel jest 3* i chociaż z zewnątrz nie robi wielkiego wrażenia to w środku jest bardzo urokliwy. Przy wejściu znajduje się nieduża recepcja z bardzo miłą obsługą o jest dużym plusem i robi dobre wrażenia na samym początku. Dostałam pokój na 5 piętrze, na który wjechałam jedną z dwóch wind. Mój pokój znajdował się na końcu korytarza i był całkiem spory jak na standardową ,,dwójkę,,. W pokoju znajdowało się podwójne łóżko, stolik z krzesłami, mała sofa i płaski telewizor. Łazienka również była przestronna, dobrze oświetlona z dużym zapasem kosmetyków ( szampon, balsam i żel pod prysznic - wszystko w przyjemnych neutralnych zapachach ). Jedynym minusem był dość głośny wentylator, który włączał się przy zapaleniu światła, ale po zgaszeniu dalej przez jakiś czas działał.

   Śniadanie, na które zawsze zwracam dużą uwagę, było jak na 3* hotel spore i oczywiście w formie bufetu. Restauracja dość ciemna, ale z klimatem, więc całkiem miło się jadło.

W hotelu znajduje się również kręgielnia, stół bilardowy, bar oraz dwie sale konferencyjne.

Hotel Gaja często organizuje promocyjne ceny, które są bardzo atrakcyjne jak na taki standard i lokalizację.



1 komentarz: