niedziela, 18 października 2015

Nowe miejsce na mapie Szczecina - Bajgle Króla Jana

   Kilka dni temu na profilu Uśmiechnij się, jesteś w Szczecinie znalazłam informację o tym, że w moim mieście otworzyła się nowa kawiarnia specjalizująca się w Bajglach. Na początku średnio się tym zainteresowałam, ale dziś od rana nie mogłam przestać myśleć o niczym innym niż pyszny świeży bajgiel - to chyba tak zwana zachcianka ciążowa z którą nie można dyskutować tylko trzeba ją spełnić :)

Bajgiel z łososiem, kaparami, rucolą i kremowym serkiem - 10zł


   Oczywiście nie pamiętałam gdzie o tym przeczytałam i gdzie to się znajduje, więc najpierw szybkie poszukiwania na FB i namierzyłam Bajgle Króla Jana na starym nowym mieście ( Szczecin nie posiada typowej starówki ;/ ). Potem słodka minka i oczy ze Shreka w kierunku męża i za chwilę byliśmy w drodze na drugie śniadanie :)

Przyznam bez bicia, że bajgle są mi znane jeszcze z czasów kiedy mieszkałam w Berlinie, ale jakoś nigdy ich nie jadłam - nie wiem dlaczego ? Bo jak się okazało, wiele mnie ominęło!!!

Bajgle Króla Jana są po pierwsze wypiekane na miejscu i za to od razu wielki plus! Po drugie są przepyszne i z różnymi składnikami, których nikt nie żałuje, a dodatkowo w zestawie z pyszną świeżo mieloną kawą. Do tego miła obsługa i na deser ciasto.

Prawdą jest to co pisze Paweł na Szczecinblog: ,,Bajgiel, obecny przez stulecia na Polskich stołach przysmak, wyemigrował za ocean pod koniec dziewiętnastego wieku i niemal zniknął z naszego jadłospisu. W ostatnich kilku dekadach to smaczne i pożywne pieczywo stało się niebywale popularne w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech czy Francji, a do nas wraca za sprawą entuzjastów i rzemieślniczych małych piekarń.,,

Jeśli jesteście w Szczecinie lub w Waszym mieście można kupić bułkę z dziurką to nie wahajcie się i od razu próbujcie bo naprawdę warto!!!

Adres:
 
ul. Rynek Nowy 6
Szczecin
883 585 276

fot. szczecinblog



źródło : Szczecinblog


1 komentarz:

  1. Smakowicie ten bajgiel wygląda a ja przyznam szczerze, że nigdy wcześniej nawet tego słowa nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń