poniedziałek, 23 czerwca 2014

Recenzja restauracji - Sushaki.pl

   Podczas długiego weekendu odwiedziłam Wrocław, a że od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką karty OpenCard to od razu wiedziałam, że przetestuję jedną z restauracji na ich liście.

   
   Uwielbiam sushi i mogę jeść je na okrągło - Wrocławianie chyba podobnie bo prawie na każdym kroku jest mniejsza lub większa  restauracja z tymi pysznościami! Zdecydowałam się na sushi bar sushaki.pl. Przejrzyste menu ze sporym wyborem, niskie ceny, bardzo miła obsługa i lokalizacja w centrum.

   Stolik zamówiłam kilka godzin wcześniej ponieważ takie są zasady przy rezerwacji z OpenCard, ale ponieważ byliśmy jedynymi gośćmi to jestem ciekawa czy bez wcześniejszej rezerwacji też otrzymałabym rabat? Zapomniałam spytać, a to w sumie dość istotne bo zazwyczaj nie planuję wizyty z wyprzedzeniem.

   W menu można zamówić poszczególne rodzaje sushi lub gotowe zestawy. My skomponowaliśmy własny przy małej sugestii kelnera, która była bardzo trafna - więc polecam się posłuchać bo nas nie zawiódł :). Zestawy też dość ciekawe i urozmaicone, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

  Na stole były dwa rodzaje sosu sojowego i to była dla mnie nowość bo w Szczecinie zawsze był tylko jeden podstawowy, a tu dodatkowo znalazł się taki z obniżoną zawartością soli - dla mnie bomba!



  Samo sushi PYSZNE, ŚWIEŻE, IDEALNE - złego słowa nie powiem, a dodatkowo zamówiliśmy moje ulubione winko śliwkowe, które też serdecznie polecam ( są dwa rodzaje słodkie i półsłodkie ).

  Dzięki OpenCard otrzymaliśmy 30% rabatu od całości rachunku włączając w to wino. Czyli za porcję dla dwóch osób taką jak na zdjęciu poniżej + dwie lampki wina zapłaciliśmy 75zł zazwyczaj w Szczecinie za taką samą lub mniejszą porcję płaciliśmy min. 100zł.



OpenCard aktualnie można nabyć w bardzo dobrej cenie - 99zł za roczny abonament zamiast 250zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz